نیما موزیک | بلاگ

نیما موزیک

ساخت وبلاگ
لینک سازی چیست ؟

لینک سازی چیست ؟

لینک ها در واقع المان های Html هستند که کاربران می توانند با کلیک کردن بر روی آن به صفحه مورد نظر خود متقل و یا هدایت شوند. لینک ها معمولا با تگ a که به معنای anchor و یا همان لینک می باشد مشخص می شوند و می توانند متناسب با در نظر گرفتن عوامل مختلف به دسته های مختلفی هم تقسیم شوند. به ایجاد زنجیره ایی از لینک ها به اصطلاح لینک سازی گفته می شود.

اهمیت لینک سازی

لینک سازی از جهات مختلفی می تواند برای یک وب سایت مفید واقع شود. یکی از این جهات در مبحث سئوی وب سایت می باشد. سئو به معنای بهینه سازی وب سایت ها برای موتورهای جست و جو می باشد. در واقع هر چقدر که وب سایت شما از نظر سئو امتیاز بالاتری داشته باشد می تواند شانس بیشتری هم برای جذب مخاطب داشته باشد. ناگفته نماند که بیش از ۵۰ درصد از ورودی های یک وب سایت را ورودی های نتایج موتورهای جست و جو تشکیل می دهند و در واقع می توان گفت که اگر یک وب سایت در رتبه های بهتری از موتورهای جست و جو قرار داشته باشد ، می تواند ترافیک ورودی بسیاری داشته باشد.

لینک سازی در واقع یکی از مباحث مهمی است که ربات های موتورهای جست و جو به آن توجه می کنند. به طور طبیعی اگر وب سایتی تعداد لینک های بیشتری نسبت به یک وب سایت دیگر داشته باشد ، می تواند شانس نسبتا بیشتری برای کسب رتبه های بهتر موتورهای جست و جو داشته باشد.

لینک سازی های داخلی در مقابل لینک سازی های خارجی

 

لینک سازی

 

لینک سازی ها می توانند به دو دسته لینک سازی داخلی و خارجی تقسیم شوند. هر کدام از این لینک سازی ها می توانند نتایج مختلفی برای وب سایت به همراه داشته باشند. به طور معمول وجود بین ۵ تا ۱۰ لینک داخلی برای هر مطلب وب سایت پیشنهاد می شود. تعداد لینک های داخلی بیشتر به این معنی خواهد بود که کاربران می توانند در وب سایت شما زمان بیشتری را سپری کنند و مطالب مختلف را مورد مطالعه و بررسی قرار دهند. لینک سازی داخلی یکی از عواملی می باشد که موتورهای جست و جو به آن توجه ویژه ایی دارند. اما باید به این نکته هم توجه داشت که استفاده بیش از حد از لینک های داخلی می تواند باعث کاهش سئوی یک وب سایت شود ، اما استفاده مناسب از لینک ها می تواند به طرز قابل توجهی وب سایت شما را در رتبه های بهتری از موتورهای جست و جو قرار دهد.

لینک سازی خارجی مانند لینک سازی داخلی نقش مهمی در سئوی یک وب سایت دارد. لینک سازی خارجی به معنای لینک دادن از یک مطلب به مطلبی خارج از وب سایت می باشد که کاربران شما با کلیک کردن بر روی لینک مورد نظر می توانند مطالعات بیشتری داشته باشند. معمولا تعداد لینک های خارجی پیشنهادی بین ۱ تا ۵ لینک می باشد و بیشتر از آن شاید تاثیر مطلوبی بر سئوی وب سایت نداشته باشد .

اگر به دنبال لینک سازی های قوی و با کیفیت برای وب سایت خود هستید می توانید با استفاده از متخصصان شرکت دیجیتال مارکتینگ سپنته ، لینک های با کیفیتی داشته باشید که می تواند منجر به افزایش تعداد مخاطبان و در نتیجه فروش بیشتر کسب و کار آنلاین شما شود .

نیما موزیک...
ما را در سایت نیما موزیک دنبال می کنید

نویسنده : نیما بازدید : 100 تاريخ : دوشنبه 15 دی 1399 ساعت: 3:49